Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Rakas äitini

Hei!
Koivikko koti on nimensä mukainen paikka koivujen keskellä.
mutta se minkä takia läheinen siellä on ei ole kivaa.
saattohoito on mielestäni kuitenkin yllätys. vaikka oltiin luettu mutta ei kuitenkaan ymmärrä että se nimenomaan on sitä . ei enää ihmistä yritetä parantaa. meille jäi hyvä kuva koivikkokodista ja henkilökunnasta. olivat meidän tukena ja järjestivät niin että saatiin nukkua äidin kanssa samassa huoneessa ja välillä muualla kun kuitenkin meitä oli 5 henkeä. mutta en sitä aikaa pois antaisi koska se oli myös osa meidän surutyötä. ja saatiin saattaa äiti viimeiselle matkalle. veljeni kanssa ollaan keskusteltu tästä ja tuntui kuin oltaisiin oltu "lomalla" poissa arkisista ympyröistä.
kävin tänään haudalla ja kerroin äidille asioita jos joku näki niin ajatteli toi on kyllä pimee kun itsekkeen puhuu , mutta mun tuli taas hyvä olo.tätä ystäväni menetystä en ole vielä sisäistänyt ihan kun hän olisi vielä mun tavoitettavissa. tulevana lauantaina on hautajaiset tiedän että sen jälkeen kaiken vasta hamottaa.

mäkin näin unia äidistä oli ihan elävä ja unessa tuntui hassulta että
mä olen jo hautajaisissakin ollut ja äiti on tossa. sitt jotenkin unen läpi kuitenkin tajuaa että äitiä ei enää ole.

jaksamista sinulle syksyyn.
ystävänsä menettänyt
ystävänsä menettänyt | 23.8.2010 klo 18:51:32