Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Taas yksi todella synkä päivä...
Hei! Minulla on tänään ihan ok päivä (ainakin vielä nyt), mutta tutulta kuulostaa. Välillä tuntuu todella pahalta ja siltä, ettei tämä mene ikinä ohi. Minun äitini kuolemasta tulee kohta vuosi ja välillä tuntuu, että se tapahtui ihan äsken vasta. Myös nuo unet ovat tuttuja, mistä olenkin aloittanut keskustelun tuolla aiemmin. Ja minusta tuntuu myös, että liikaa jäi sanomatta. Ja nyt on myöhäistä. Vaikka tiesin, että äiti tulee kuolemaan jossain vaiheessa, kuolema tuli minulle yllätyksenä. Äiti oli suht hyvässä kunnossa ja sitten kunto romahti äkkiä. Ei sitä oikein ehtinyt tajuta. Ja nyt on vaan pakko hyväksyä se, että äitiä ei ole. Hirveä ikävä on kokoajan läsnä. :`(Lueskelin surffaillessani jotakin artikkeleita ja löysin tällaisen:
<http://www.introspekt.fi/artikkelit/suru.html>
Siellä ainakin puhuttiin noista sururyhmistä ja että omaan mielenterveystoimistoon voi ottaa yhteyttä tai ihan lääkäriltä varata ajan. Siis kun mietit tuota keskusteluapua. Minullakin on välillä olo, että siitä voisi olla hyötyä, mutta en vain saa aikaiseksi tehdä asialle mitään. Äitini kuoli Terhokodissa ja silloin olisi voinut käydä juttelemassa myös jollekin henkilökunnasta, mutta en mennyt vaikka asiaa suunnittelin. Nyt jälkeenpäin sekin harmittaa.
Mutta lopetan sekavan sepustukseni, toivottavasti siitä oli edes jotain hyötyä.. Niin ja tuossa linkissä oli muitakin mielenkiintoisia artikkeleita ja kerrottiin joistakin terapioista.
voimahalirutistus
Mynthon
- Taas yksi todella synkä päivä...kukkaveera
- Re: Taas yksi todella synkä päivä...Mynthon
- Re: Taas yksi todella synkä päivä...kukkaveera
- Re: Taas yksi todella synkä päivä...Kristiina
- Re: Taas yksi todella synkä päivä...kukkaveera
- Re: Taas yksi todella synkä päivä...Kristiina
- Re: Taas yksi todella synkä päivä...surusyksy