Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: leski ja sormus
Menetin vaimoni (37v) kesällä aivosyöpään ja jäin pienen poikani (2v) kanssa jatkamaan matkaa. Itse olen 40v. Luovuin sormukseni käytöstä siunaustilaisuuden jälkeen. Se oli eräänlainen irtipäästäminen ja osa surutyötä.Kaikki yhteiset muistomme ovat tärkeitä, mutta vielä tärkeämpää mielestäni on se, että saan nyt kerättyä henkistä voimaa jatkaa mahdollisimman onnellista elämään pienen poikani kanssa. Poikani on ansainnut hyvän lapsuuden. Sitä vaimonikin toivoisi.
En koe, että leskeksi jäämisessä on mitään sellaista, etteikö sitä voisi reilusti sanoa. Me lesket olemme kokeneet ja nähneet jotain syvää elämän kiertokulussa.
Kun olen keskustellut ihmisten kanssa, minulle on tullut sellainen käsitys, että leskiä arvostetaan. Olemme selviytyjiä. Kun selviämme menetyksestä ja surusta, meistä tulee henkisesti vahvempia. Voimme oivaltaa itsestämme ja elämästä jotain sellaista, mihin muilla ihmisillä ei ole mahdollisuutta.
- leski ja sormusantti
- Re: leski ja sormuskamari
- Re: leski ja sormusLauri
- Re: leski ja sormusWenny
- Re: leski ja sormusAurinko
- Re: leski ja sormusLeskeksi joutunut..
- Re: leski ja sormuskotilo
- Re: leski ja sormusninnu72
- Re: leski ja sormusmiehen vaimo
- Re: leski ja sormustulppu
- Re: leski ja sormusSidlar
- Re: leski ja sormuskatarina
- Re: leski ja sormus"helinä"
- Re: leski ja sormusapila
- Re: leski ja sormussalla10
- Re: leski ja sormusSurutar