Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: katkeruus ei helpota
Hei Surusyksy!Usein olen ajatellut mitä Sinulle kuuluu, kun aikoihin ei ole kuulunut mitään. Mietinkin, onko Sinulla huonompi vaihe meneillään. Katkeruus ja viha ovat kovin kovin tuttuja tunteita itsellekin, mutta tällä hetkellä ne eivät ole päällimmäisenä. Aika varmaan tekee asiassa tehtävänsä ja vähitellen huonot vaiheet lyhenevät ja harvenevat.
Äidin kuolemasta tuli viime viikolla vuosi ja nyt on meneillään seesteisempi vaihe. Rohkaisen kovasti hakemaan keskusteluapua, jos tuntuu kovin vaikealle. Itse olen niin tehnyt ja se on paljon oloa helpottanut. Olen myös saanut pari kertaa kuussa kodinhoitoapua kaupungin kautta ja siten saanut vähän päivällä omaa aikaa. Se taas auttaa jaksamiseen pienten lasten arjen keskellä.
Paljon voimia Sinulle ja perheellesi! Koita muistaa, että surutyö on aaltoliikettä ja vaikean ajan jälkeen tulee vähän helpompaa. Etsi apua, jos vaan jaksat!
Päivi
- katkeruus ei helpotasurusyksy
- Re: katkeruus ei helpotaorvokki
- Re: katkeruus ei helpotamuistot
- Re: katkeruus ei helpotaKristiina
- Re: katkeruus ei helpotapk855922
- Re: katkeruus ei helpotaTiltu_R
- Re: katkeruus ei helpotaHeidi73
- Re: katkeruus ei helpotamuistot