Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: melanoomasta
Täällä taas yksi uusi melanoomalöydös. Sain tiedon viime perjantaina 25.8. ja jo eilen 30.8. poistetun luomen kohtaa leikattiin enemmän. Samalla poistettiin 2 uutta tummaa luonta. Nyt odotan tuloksia näistä ja leikkausaikaa vartijasolmukkeen/-iden poistoleikkaukseen.
Mieliala on vaihdellut normaalista epätoivoon. Olin töissä alkuviikon, mutta nyt sairaslomalla loppuviikon. Itku tulee herkästi, vaikka ei ajattelisi koko asiaa. Se on jotenkin takaraivossa koko ajan. Lähipiirillä näyttäisi olevan vielä vaikeampaa suhtautua tilanteeseen kuin minulla.
Yksi suuri helpotuksen lähde on tieto siitä, että isäni melanooman leviäminen saatiin pysäytettyä yhdellä leikkauksella ja hän elää vielä 20 vuoden päästäkin.
Tiedonsaanti on helpottanut oloa kovasti. Olen lukenut innokaasti kaikkea mitä löytyy hakusanalla "melanooma". Ja nyt tämä keskustelufoorumin löytyminen ja teidän viestien lukeminen tuntui tosi hyvältä.
Kiitokset "Korpulle" hyvän tietolähdevinkin antamisesta. Sain sieltä etsimääni tarkkaa tietoa vartijaimusolmukeleikkauksesta.
Onkohan siitä hyvin yleisesti seurannut turvotusta?
Tsemppiä kaikille!
- melanoomastatähtisilmä
- Re: melanoomastakaukosi
- Re: melanoomastatähtisilmä
- Re: melanoomastakorppu
- Re: melanoomastaminävaan
- Re: melanoomastatellu
- Re: melanoomastaminävaan
- Re: melanoomastamalignum
- Re: melanoomastaTuisku
- Re: melanoomastaTuisku
- Re: melanoomastapelästynyt