Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: melanoomasta
Mulla omasta tapauksesta on jo aikaa,v.-87 leikattu.Myös jalassa.Muistan,että leikkauskohta siirrännäisineen ei ollut kovin kipeä,
mut se kohta mistä ihosiirrännäinen otetaan,parantuessaan KUTITTAA!!KAMALASTI!!! Leikkauksen jälkeen oli 2-3 vuotta tiivis kontrolli,sen jälkeen kerran vuodessa.10 vuoden jälkeen ei tarvinnut enää käydä kontrolleissa.Mulla ei tullut etäpesäkkeitä,
joten ei tarvinnut syt.hoitoja ottaa.Jaksamista sulle,hyväkin et sulla on paljon tekemistä.Auttaa,kun tekee ihan tavallisia arkiasioita.Luulen,että alkushokin ja leikkauksen jälkeen löydät
oman tapasi pärjätä, mut mulla auttoi sellainen,että ikäänkuin ajatteli vähän lyhyemmällä aikavälillä,ei suunnitellut niin pitkälle tulevaisuuteen vaan koetti elää tätä päivää ja huomata hyvät pienetkin asiat.Kun se syöpä tahtoo ainakin alussa vallata
- melanoomastatähtisilmä
- Re: melanoomastakaukosi
- Re: melanoomastatähtisilmä
- Re: melanoomastakorppu
- Re: melanoomastaminävaan
- Re: melanoomastatellu
- Re: melanoomastaminävaan
- Re: melanoomastamalignum
- Re: melanoomastaTuisku
- Re: melanoomastaTuisku
- Re: melanoomastapelästynyt
- Re: melanoomastamalignum