Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

melanoomasta

Sain tietää viikko siten känsän näköisen patin olevan melanoomaa, ja pahanlaatuista sellaista, 1.6mm ja IV. Halusin poistattaa sen kun se oli ollut jalassani jonkun aikaa (n. 5kk)ja en itse omilla hoidoillani ollut sitä saanut pois (oli kuulema vain rasvapatti tai känsä sanoi hoitaja vastaanotolla) Nyt olen ollut shokissa /lamaantunut ja pelkään aivan kauheasti. Leikkaus ihonsiirtoineen on reilun viikon päästä ja olen kauhuissani siitäkin. Olen aina ollut terve enkä ole koskaan suuremmin välittänyt auringonotosta.Toimin kuin robotti, hoidan perheen ja juoksevat asiat mutten tunne juuri mitään. En osaa edes itkeä,pusken vain läpi harmaan kiven. Tunnistan kuitenkin missä mennään ja voi olla että kaikki pääsee ulos enemmin tai myöhemmin. Löysin juuri nämä sivut ja ajattelin kirjoittaa tänne jaataen kokemuksia. Lähipiirissäni ei ole ketään syöpään sairastunutta joten kaipaan kovasti kokemuksianne hoidoista ym.
tähtisilmä | 6.7.2006 klo 18:44:33