Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: melanoomasta
Mua pelottaa. Löysin toissapäivänä pienen about 1-1,4 mm luomen pohkeen alapuolelta. Se oli muuten kovin tavallisen näköinen, mutta väri oli hyvin tumma, jossain valossa miltein musta. Se oli täysin pyöreä (siis liiankin puöreä..), väri tasainen ja kokokin pieni. Luomi oli hiukan koholla, niinkuin jotkut muutkin vaaleammat luome, tuntuu sormenpäähän..Päätin sitä kuitenkin käydä näyttämässä, jotta pääsisin strattaamaan kesälomille ilman murheita. Lääkäri oli sitä mieltä, että luomi on poistettava heti, vaikka kuinka etelänloma olisi ensi viikolla. Pelästyin totaalisesti, kun hän alkoi puhumaan, kuin olisi suht varma pahanlaatuisuudesta, tyyliin "voihan se hyvän laatuinenkin olla, eikä se välttämättä ole ehtinyt leviämään ja lähettämään etäispesäkkeitä".. että oletuksena olisi nyt se että se on pahanlaatuinen. Nyt en osaa muuta miettiä, kuin sitä miten en voikaan saada lapsia enkä elää murheitta enää päivääkään.Olen löytänyt elämäni miehen ja kaikki tuntui lonksahtavan paikalleen.. ja nyt sitten pelottaa ihan tosissaan, että tää elämä jotenkin alkaakin kiukuttelemaan...Olen surffaillut poikaystäväni kanssa kaiken maailman sivuilla ja hän on yrittänyt näyttää hyvänlaatuisista luomista kuvia, "että musta voi olla ihan normaalikin luomi". Ensin joenkin ajattelin, että tuon kokonsa puolesta se ei ehkä olisi kovasti ehtinyt leviämään, mutta näköjän (seurattuani keskustelua) se voi olle hyvinkin levinnyt.. En tiedä pelottaa vaan.. Saan tietää tulokset matkalla ollessani... Lomalle lähtö tuntuu ... tai ei tunnu miltään. Itkettää vaan.
- melanoomastatähtisilmä
- Re: melanoomastakaukosi
- Re: melanoomastatähtisilmä
- Re: melanoomastakorppu
- Re: melanoomastaminävaan
- Re: melanoomastatellu
- Re: melanoomastaminävaan
- Re: melanoomastamalignum
- Re: melanoomastaTuisku
- Re: melanoomastaTuisku
- Re: melanoomastapelästynyt
- Re: melanoomastamalignum