Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Selkäydinkavassa syöpä. Löytyykö kohtalotovereita?
Hei Susa, hyvä kun kirjoitit. Saatiinko sinun kasvaimesi kokonaan poistettua? Harmillista, että leikkauksesta tuli sinulle lisäongelmia. Mutta ehkä leikkaamatta jättäminen olisi tuonut niitä ajan kanssa vielä paljon enemmän. Eikö hermoratatutkimuksissa löytynyt mitään sellaista, joka olisi antanut aihetta magneettikuvaukseen? Minun papereista löytyi sellainen tulos, joka myöhemmin tulkittiin, että lääkärin olisi pitänyt laittaa minut jatkotutkimuksiin, mutta ilmeisesti omassa kunnassa säästösyistä ei annettu maksusitoumusta magneettikuviin. Minun kohdalla tapahtui potilasvahinko(viivästynyt diagnoosi), josta olen jonkin verran saanut korvauksia potilasvahinkoyhdistykseltä. Eihän rahalla saa terveyttä takas, mutta mutta voihan sillä jotain kivaa itselle järjestää. Oletko Susa selvittänyt, olisiko sulla aihetta tehdä potilasvahinkoilmoitus.- Re: Selkäydinkavassa syöpä. Löytyykö kohtalotovereita?marjuska
- Re: Selkäydinkavassa syöpä. Löytyykö kohtalotovereita?miehelläni on...
- Re: Selkäydinkavassa syöpä. Löytyykö kohtalotovereita?miehelläni on...
- Leikkauksesta toipuminenSuviAnne
- Ependymooma aivoissaSuviAnne
- Re: Ependymooma aivoissamarjuska
- Re: Ependymooma aivoissaSuviAnne
- Re: Ependymooma aivoissaHeisku
- Re: Ependymooma aivoissaHeisku