Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Selkäydinkavassa syöpä. Löytyykö kohtalotovereita?

Hei. taidat olla ihan kohtalotoveri.20.12.2005 leikattiin minulta ependymoma gradus 2 aivan kaularangan yläpäästä, kokoa 2,5x3cm.
Olin silloin 47v.,keski-ikäinen nainen. vanhempi kuin sinä. Jalat eivät oikein pelanneet ja vasen käsi on vieläkin liki tunnoton ranteesta alaspäin, toimii kuitenkin heikohkosti.Voin tällä hetkellä kohtalaisen hyvin. Viikon päästä kontrollit taas. Viime toukokuussa multa leikattiin hyvänlaatuinen kasvain keskeltä päätä. Näillä tapauksilla ei ole muuta tekemistä keskenään kuin että löydettiin yhtä aikaa mun päästä.Olisin kiinnostunut kuulemaan tämän hetkisestä kunnostasi, mitä pystyt tekemään mitä et.Olin oireillut koko ikäni tämän asian vuoksi ja liki luulosairaaksi leimattu, ensimmäiset sanat lääkärille oli "että en mä olekaan sitten tätä kaikkea kuvitellu". Jatketaan Ekku
ekku | 14.9.2007 klo 09:44:51