Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: syövän jälkeinen masennus

En olllut käynyt vielää tällä sivulla lainkaan.Ja huomattuani alkoi ajatuksia tulla.
Mulla on oikea rinta poistettu 7.12.-06,joten kohta tulee kutsu toiseen tarkastukseen.Olen varmaan siitä onnellisessa asemassa etten pelkää uusiutumista/leviämistä.En muuten ole edes ajatellut uusiutumista ennen kuin nyt se tuli mieleen.Mitenkähän luulin ettei mulle voisi uusiutua?Muistan rauhoittuneeni kun sain kuulla ettei mun syöpäni lähetä etäpesäkkeitä,tästä jäi päähäni ajatus ettei se voi uusiutuakaan!! Mutta kuitenkin ,en pelkää sitä uusiutumista.Masennuksen taas tunnen,mieli saattaa todella olla maassa enkä oikein tiedä miksi.Varsinkin nyt kun mun liikkumiseni on rajoitettua.Ja syytä ei saada oikein selville.Mua vaivaa kauheasti ,kun en voi olla "normaali" liikkumisen suhteen.Ihan niinkuin rinnan poisto ei olisi riittänyt.Sainko lisää vaivoja kun en jäänyt suremaan poistettua rintaani?Onko luoja rankaissut mua kun jatkoin elämääni ja enkä osannut olla tarpeeksi nöyrä?Olen todella masentunut kun en saa selvyyksiä asiaan.Miksi ja mitä tää on?
Mirjamitar | 30.9.2006 klo 09:07:37