Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: syövän jälkeinen masennus
Kuulostaa tutulta tuo masennus...Minulla on jo yli kaksi vuotta siitä kun minun tautini todettiin ja olen ollut kohta vuoden jo työelämässä. Mutta edelleen välillä iskee masennus, ahdistus ja pelko ja se on välillä todella voimakas tunne. Vaikka puhun läheisilleni asioista ei se välillä auta yhtään. Jotkut sanovat että älä ajattele asioita sillä tavalla, mutta kun ajatuksilleen ei mahda mitään ne vaan tulevat.
Oletko käynyt ammatti-ihmisten juttusilla. Minä en ole saanut aikaiseksi, muuta kuin yhden kerran syöpäyhdistyksen hoitajan kanssa ja kyllä sekin jotenkin auttoi kun sai kaikki asiat kelata läpi alusta alkaen.
Välillä asiat ja olotila on ihan hyvä ja iloitsee siitä että kaikki on hyvin, mutta olisiko tämä perusluonne vähän taikauskoinenkin ettei oikein uskalla iloita kun pelkää että tule takapakkia. Ja aina kun olo on vaikka flunssainen niin tietysti mieleen tulee että onkohan tämä jotain merkkiä syövän uusiutumisesta.
Meitä on varmaan monia joilla on samoja ajatuksia, kirjoitelkaa, jospa sillä tavalla helpotetaan toistemme oloa.
- syövän jälkeinen masennusmalignum
- Re: syövän jälkeinen masennustuikku
- Re: syövän jälkeinen masennusmalignum
- Re: syövän jälkeinen masennuskukkamaaria
- re:syövän jälkeinen masennustuulikki
- Re: re:syövän jälkeinen masennusmalignum
- Re: re:syövän jälkeinen masennushipsurouva
- Re: syövän jälkeinen masennusMirjamitar
- Re: syövän jälkeinen masennusHempukka