Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Syöpäjärjestöjen tutkimus kuinka suuri osa syövistä on itse aiheutettuja

Nyt se on todistettu ja vielä syöpäjärjestöjen arvostetulta taholta.Itse olet syöpäsi aiheuttanut.Ei kannata valittaa.Liikunnan puute,lihavuus,ei tarpeeksi kuitupitoista ruokaa ja tupakointi yms.Niinpä.Aika yllättävää että pitää syyllistää syöpään sairastuneet.Eikö tämä nyt olisi tarpeeksi vaikeaa muutenkin.
Tietääkseni ei tiedetä mikä syöpää aiheuttaa.Joitain syöpälaatuja kuten lymfoomaa on hyvin vaikea ennakoida ja vaikka kuinka eläisi terveesti sen voi saada.Niinkuin keskiviikko aamuna aamutelevisiossa oli esimerkki tapaus.Minullakin on melanooma.Ymmärrän kyllä että uv-säteily ja vaalea ihon väri ovat sen riskitekijöitä.Mutta ehkä täytyy miettiä kun on lapsena jäänyt kaurapuurot syömättä niin itseäni saan syyttää,ise olen syöpäni aiheuttanut.Olen syövän komplikaatioiden uuvuttama että huumorintaju ehkä ei ole paras mahdollinen ja siksi alkoi ärsyttämään.Ja olisi mielenkiintoista lukea itse tutkimus eikä vain median siitä tekemät lyhennelmät jossa ehkä painotukset ja perustelut eivät ole samat kuin alkuperäisessä tekstissä.

Toivokaamme edes hiukka aurinkoa kevääseemme jotta valoenergia tulisi iloksemme.
pilipali | 19.3.2008 klo 12:43:23