Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Syöpä-aiheena syöpä- ja viikkolehdissä
Samoja ajatuksia on käynyt myös minun mielessäni.Olisinko ymmärtänyt helpommin sairastuneeni syöpään, jos jossain olisi selkeästi jotain jota voitaisiin hoitaa,eikä näitä piileviä pirulaisia joita vaan tarkkaillaan ja seurataan.Miten selität vakuuttavasti huolissaan oleville läheisille että mitään hoitoja ei tässä vaiheessa (onneksi)tarvita. Myelooma on itsellekin vielä niin tuntematon .Olenkin päättänyt pitää tautini vain lähimpien tiedossa,tuntuu että pääsen niin itse helpommalla.On niin paljon mukavampi keskustella muista asioista,kun sairauksista tuttavien kesken.Olen ehkä arkalainen kun en kerro kaikille ,mutta tälläinen on tämän hetkinen valintani tulevaisuus näyttää olinko oikeassa vai väärässä. Talviterveisin Riitukka- Re: Syöpä-aiheena syöpä- ja viikkolehdissäIskän tyttö
- Re: Syöpä-aiheena syöpä- ja viikkolehdissäKristitty Lilja
- Re: Syöpä-aiheena syöpä- ja viikkolehdissäriitukka
- Re: Syöpä-aiheena syöpä- ja viikkolehdissäelämässä mukana