Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Nelikymppinen ja haimasyöpä,, löytyykö muita ??

Minulle kävi ihan samoin, eli vasta pitkien kipujaksojen jälkeen tauti löytyi. Sinulla on niin tuore diagnoosi, etten yhtään ihmettele, ettet vielä oikein osaa suhtautua tautiisi. On hyvä, että ajattelet, ettet aio vielä pitkään aikaan kuolla!! Siitä lähdetään ja siitä pidetään kiinni! Taistellaan pitkään ja ansiokkaasti!!

Tuo äitisi puuttuminen jokapäiväiseen elämääsi on varmasti ikävää,, taitaa olla kuitenkin äitisi tapa käsitellä asiaa. Minulla on ollut vähän samanlaisia kokemuksia anopin taholta,, Ihan selvää kuitenkin on, että sulla on itselläsi oikeus elää elämääsi ja määrätä omista asioistasi! Pidä puolesi vaan!

Sopiiko, jos kirjoitan sulle yksityisviestin noista minulle annetuista hoidoista? Kirjoitan ja jos haluat voit vastata siihen. Ymmärrän täysin, ellet halua pitää yhteyttä sillä tavoin. Viestinhän löydät kun klikkaat kirjekuorta tuolla yläpalkissa kirjautumisen jälkeen,, varmaan sen jo tiedätkin.

Tsemppiä ja jaksamista sinulle kovasti!
Toivottelee Tiinahan
Tiinahan | 20.7.2008 klo 19:05:36