Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Nelikymppinen ja haimasyöpä,, löytyykö muita ??

hei!

Olen nelikymppinen ja sairastan samaa tautia kuin sinäkänin. Minun tautini todettiin pitkien kipujaksojen jälkeen nyt toukokuussa. En oikein osaa vielä suhtautua sairauteen eikä myöskään äitini.Veljeni kanssa ovat ryhtyneet laatimaan paperia joka määräisi veljeni huoltajaksi lapsilleni kun minä kuolen.Ei minulla ole tarkoitus vielä pitkään aikaan kuolla.En kuitenkaan ole jaksannut laittaa vastaan tuossa asiassa. Nyt Stytostaattihoitojen alettua olo on parantunut.En enään tarvitse Äitini apua kodinhoidossa ym. asioissa mutta en saa häntä pois kodistani.Aitini näkee asiat toisin ja pelkää jos jotain tapahtuu. Haluaisin kuitenkin elämäni takaisin ja määrätä omista asioista. Onko sinulla tästä asiasta kokemusta?
Olisin myös kiinnostunut minkälaisia hoitoja sinulle on räätälöity. Minun kasvainta ei voi lääkärin mukaan leikata. Stytostaattihoitoja voin kuitenkin saada.
sininen kalsiitti | 6.7.2008 klo 20:01:05