Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Nelikymppinen ja haimasyöpä,, löytyykö muita ??
Kiitos kuulumisten kyselystä, vielähän tässä lumista talvea saa ihastella, mikäs kiire meillä tilastoharhoilla...? Minun hoidoistani on kulunut jo vuosi, nyt tosin on markkeri vähän koholla, <300. Syyskuussa, kun oli vähän ongelmia stenttien kanssa, arvo oli yli 10000 (sama kuin diagnoosin saadessani 12/06). Myös maksa- ja tulehdusarvot huitelivat korkealla. Vielä ei kuitenkaan aloiteta hoitoja, seuraava kontrolli 02/09.Heti huomaa, jos tulee syötyä vääränlaista ruokaa, onneksi on Somac. Hyvä tietysti, että yleensäkin pystyy syömään, jossain vaiheessa ruoan katsominenkin teki pahaa.
Mitenkäs teidän muiden stentti-asiat vai onko tehty ohitusleikkauksia?
Minä olen päässyt sairauteni kanssa mielestäni helpolla, töitäkin on tullut välillä tehtyä. Vaan kyllähän sitä tuntee koko ajan olevansa vähän kuin löysässä hirressä... Pitkän tähtäimen suunnitelmia ei oikein uskalla tehdä ja pikkuasioitakin osaa arvostaa erilailla kuin joskus ennen.
Hyvää vointia kaikille lukijoille!
- Re: Nelikymppinen ja haimasyöpä,, löytyykö muita ??sininen kalsiitti
- Re: Nelikymppinen ja haimasyöpä,, löytyykö muita ??matkaaja