Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Nelikymppinen ja haimasyöpä,, löytyykö muita ??
Hei, Tiinahan!Kiitos vastauksestasi, olen kuullut muutamalta muultakin, että ovat saaneet kuumereaktion joka kerran Gemzarista. Viime viikon hoidosta minulle ei tullut kuumepiikkiä, eilen olin taas tiputuksessa, taas jännittää. Leukkarit ja neutrofiilit ja nyt myö Hb sekä erytrosyytit olivat laskeneet, mutta eivät niin paljon, etteikö olisi hoidettu. Hyvä kuulla , että sinulle on löytynyt sopiva hoito, joka sujuu suht hyvin ja jaksat sen kanssa. Jos vielä saan udella, tuliko sinulle silloin alkuvaiheessa "masennusta", minä en oikein osaa sanoa onko minulla "masennusta" vai onko tämä vain normaalia väsymystä, alakuloa, ahdistusta ja surua taudista johtuen. Välillä on kaikki suhteellisen hyvin ja välillä alakulo iskee vyönalle oiken todella, itkettää ei viitsisi tehdä mitään ja on levoton olo. Anteeksi, että vuodatan sinulle murheita, mutta ehkä sinullakin ollut samanlaisia tuntemuksia. Onneksi nyt ulkona paistaa aurinko ja jos saisi itsensä ulos lenkille, niin varmaan sekin helpottaisi oloa! Hyvää vointia ja voimia sinulle!
- Re: Nelikymppinen ja haimasyöpä,, löytyykö muita ??Rile
- Re: Nelikymppinen ja haimasyöpä,, löytyykö muita ??sininen kalsiitti