Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: Uusi keskusteluryhmä avattu
Tervehdys taas.Tästä avanteen sulusta,kyllä siitä selviää.Itse myös jännitin hirveästi ja ajattelin ennen sulkua toisina päivinä jotta perun koko homman,varsinkin kun kirurgi kysyi minulta ,että olenko varma että haluan sulun.No sitten olin leikkauksessa niin saman päivän iltana,kun oli olo vähän kurja ajattelin että olin tyhmä, olisin vaan pitänyt pussukkani.Toisena päivänä jo olin tosi iloinen kun homma oli ohi.Ainoa haitta oli tuo jatkuva vessassa käynti,mutta tältä palstalta löysin tuon VI-SIBLININ joka on tosi hyvä lääke.Auttoi ihan parissa päivässä.Kannattaa pyytää resepti jo heti lääkäriltä,sen saa silloin paljon edullisemmin.Sulku on ihana asia ei todellakaan kannata kenenkään jännittää.Oikein hyviä vointeja ja koettakaa pitää mieliala kaikesta huolimatta korkealla.tsemppiterveisin nyppy- Uusi keskusteluryhmä avattuYlläpito
- Re: Uusi keskusteluryhmä avattuTigerlily
- Re: Uusi keskusteluryhmä avattuhelmikuu
- Re: se syövän jälkeinen elämäTigerlily
- Mabulle vastaustaKeeko
- Re: se syövän jälkeinen elämäkesän lapsi
- Julia ja keski-s 55Selina
- TervehdysKeeko
- Re: Uusi keskusteluryhmä avattunyppy