Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: Uusi keskusteluryhmä avattu
Hei kaikille!Olen osa-aikaeläkkeellä. Vuonna 2005 kesällä minulla todettiin sattumalta krooninen lymfaattinen leukemia. 2006 heinäkuussa alkoi sytostaattihoidot, jotka loppuivat helmikuussa 2007. Tämä minun sairauteni on krooninen, joten ei ole näkyvissä parantumisen mahdollisuutta näillä näkymin.
Sytohoidolla saatiin veriarvot nousemaan, mutta miten kaukaksi aikaa kukaan ei tiedä. En jaksaisi olla töissä joka päivä, minulle on todella ihanaa saada olla vain 2 viikkoa töissä ja sitten kaksi kotona. Joskus iästäkin on jotain hyötyä.
Pyytäkää reippaasti sairauslomaa, jollei lääkärinne sitä teille itse suosittele. Minulta lääkäri kysyi heti hoidon alettua, laitetaanko sair.loma vuoden loppuun ja onneksi ymmärsin pyytää sitä, koska sytot todella vievät ihmisen huonoon kuntoon ja jaksaminen ottaa koville.
Ei kannata potea huonoa omaatuntoa, väsymys kuuluu näihin meidän oireisiimme, joten pyytäkää riittävästi sairauslomaa.
Kyllä sitä vielä saa töissäkin olla.
Toivotan kaikille hyvää kesän jatkoa ja tsemppiä.
t. Maya
- Uusi keskusteluryhmä avattuYlläpito
- Re: Uusi keskusteluryhmä avattuTigerlily
- Re: Uusi keskusteluryhmä avattuhelmikuu
- Re: se syövän jälkeinen elämäTigerlily
- Mabulle vastaustaKeeko
- Re: se syövän jälkeinen elämäkesän lapsi
- Re: Uusi keskusteluryhmä avattuMaya
- Julia ja keski-s 55Selina
- TervehdysKeeko