Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Uusi keskusteluryhmä avattu

Olen vasta puolessa välissä hoitoja, mutta välillä askarruttaa miten on töihin paluu. Jos kaikki menee hyvin niin alkuperäinen 6 hoitokertaa riittää ja sairausloma loppuu 30.9.
Miten väsyneitä olette olleet työhön palatessa? Jaksaako sitä silloin tehdä kahdeksan tunnin päiviä?
Onko kukaan käyttänyt hyvääkseen lyhennettyä työaikaa? Paljonko Kela maksaa siitä? Onkohan 6kk tarpeeksi pitkä sloma saadakseen sitä työajanlyhennystä pitkäaikaissairaille.
Jotenkin välillä kummittelee mielessä tuo työhön paluu, toisaalta tämä "loma" on tehnyt niin hyvää ettei siitä haluaisi luopua. Tuo ajatus puistattaa minua itseänikin, mutta meillä oli aika hankala vuosi töissä, jossa väsyin, siksi olen nauttinut tästä pakkolomasta ja varsinkin niistä päivistä jolloin ei jaksa kuin levätä. Saa luvan kanssa vain levätä ja levätä.
meikku | 5.7.2007 klo 21:41:45