Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Myelooma

Kiitos Lilli2:)

Kyllä teistä kaikista vastanneista on ollut suuri ja lohduttava tuki tähän suruun. Kuten jo kerroin, niin nyt alkaa olla muutenkin jo parempi ja toiveekkaampi mieli. Ehkä tähän ei nyt ole syytä suhtautua niin dramaattisesti.

Stressi on kyllä ollut tässä muutaman päivän ajan aika kova. Töissä on välillä ollut niin kova päänsärky ja väsymys, ettei ole meinannut pystyä keskittymään työtehtäviin. Ennen kaikkea on ollut suuri huoli isästä, mutta myös äidistä, että miten hän sitten selviää, jos isälle tapahtuisi jotain. Itse olen 28v. ja ainoa lapsi. Miehelleni sanoin eilen, että tuntuu niin raskaalta kantaa kaikkea tätä huolta yksin, kun ei ole sisaruksia, joiden kanssa jakaa taakkaa. Mieheni on tietysti ollut hirveän suuri tuki minulle, mutta lopulta menetys ei ole sama hänelle kuin minulle ja äidilleni.

Annie | 23.3.2007 klo 11:29:40