Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Myelooma

Kyllä aika on mennyt erittäin hyvin, lukuunottamatta niitä luustokipuja. Minulle tavallinen lääkäri sanoi, ennusteen olevan erittäin lyhyt, jos se on myeloomaa, ja se oli. Hematologit antoivat vuosia, vuosia. Edelleen paraproteiini nolla ja kolmen kuukauden kontrollivälit.
Näissä keskusteluissa on tullut ilmi esim. rokotukset. Onko sinulle puhuttu uusista rokotuksista? Minulle ei. Vuosittain hampaat pitää tarkistuttaa ja korjata mahdolliset vauriot. Olikin melko jännä käydä niin perusteellisissa suun röntgen kuvissa. Ei siellä mitään ollut.
Suuri väsymys on vaan edelleen liekö sitten siitä kantasolusiirrosta, vai masennusko vaivaa.
On tämä tauti kuitenkin niin suuri peikko. Minä syön Bonefossia 2 tabl. aamuisin. Minulla on isot syöpymät joka puolella luustossa.
Kyllä yritän myös elellä niin normaalisti kuin suinkin, ja välillä jopa unohdan koko syöpäpeikon.
Selina | 9.4.2007 klo 14:44:09