Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Myelooma

Siitä on Selina kohdsllasi jo puolitoista vuotta kun sinulle tehtiin kantasolu siirto.Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin tämä aika on mennyt sinulla hyvin.Kun minulle suunniteltiin tätä autologista kantasolu siirtoa,niin silloinen hoitava lääkärini sanoi,että tällä toimenpiteellä on mahdllista saada elinaikaa lisää 1-2 vuotta.Myös hän painotti sitä,että lääkkeet ja hoidot kehittyvät koko ajan.Silloin kun minulle ilmoitettiin tämä sairaus,niin lääkäri sanoi ilman mitään kyselyjä,että päiviä on jäljellä 3-4 vuotta,mahdollisesti enemmän!Näiden tietojen varassa elän nyt tällä hetkellä.Voimieni mukaan pyrin mahdollisimman normaaliin elämään.Luuston vahvistajana sain muutaman kerran Zometaa tiputuksena.Se lopetettiin,nyt en syö mitään luustoa vahvistavaa lääkettä.Selkäkipuja on silloin tällöin vähän.Lämpimiä ja kauniita kevätpäiviä kaikille!
aarsu | 9.4.2007 klo 11:56:16