Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Ajatussyöpä

Hei Unelma!
Onko sille taudille nimikin keksitty, että ajatussyöpä, se on hieno nimi.
Minä sairastuin hiukan yli 1,5 v. sitten imukudossyöpään. Hoidettiin, ilman tulosta ja niinpä minullekin tehtiin autologinen kantasolusiirto. Senkin jälkeen jäi tautijäämää tai jotain ihmeellistä, josta kukaan ei osaa sanoa mitään mitä se on. Olen käynyt nyt 3 kertaa kontrollissa ja lääkäri sanoo joka kerralla, ettei tiedä olenko sairas, vai kenties terve. Hänen mukaansa täytyy vain toivoa etten ole sairas ja kuvissa näkyvä varjostuma olisi vain inaktiivista tautijätettä.....huh huh, mutta miten sen selität itsellesi ettei mitään hätää olisi. Osastolla hoitajat sanoivat, että syöpä pitää nyt jättää vain kylmästi taka-alalle, muttei se oikein pysy siellä. Ja sit vielä kun koko ajan ympäriltä menehtyy ihmisiä tämän yhteisen vihollisemme kynsissä, niin ajattele siinä positiivisesti. Koko ajan on asian tiimoita kirjoituksia lehdissä ja ihmisiä sairastuu lisää, niin välillä vetää mieltä todella matalaksi
Oletko Unelma ja oletteko kaikki muut jo käyneet allekirjoittamassa sen adressin, joka löytyy osoitteessa www.adressit.com/hoitoa-kaikille
Minä laitoin osoitteen oikein kirjanmerkkeihin ja joka päivä seuraan miten allekirjoitukset lisääntyvät. Muuten sitä kirjoitusaikaakin vois vähän lisätä, saatais enemmän nimiä. Olen kehottanut kaikkia tuttuja käymään siellä ja olen sanonut, että vievät sanomaa eteenpäin.
Yritetään vaan yhdessä räpistellä täällä oikein kiusallakin ja odotetaan kevättä. Toivottavasti se vähän helpottais tätä psyykkistäkin kanttia.

Oikein hyvää jatkoa kaikille t. yx syöpäläinen
yx syöpäläinen | 16.2.2009 klo 17:20:55