Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Ajatussyöpä
Hei Unelma + muut!Osasitpa, Unelma, pukea sanoiksi sen minkä kanssa olen elänyt yli 3 vuotta. Todellakin, ajatussyöpä! Minun kml:ään täsmälääke on toistaiseksi purrut, eli kaikenhan pitäisi olla loistavasti ?? Mutta minäkin tiedostan erittäin voimakkaana sen, että syöpäni on ihan joka paikassa. Se ei ole yksittäinen "patti", jonka kimppuun käydä. Silmiin osuu jotenkin aina ne jutut niin elokuvissa kuin lehdissäkin, joissa on kuoltu leukemiaan. Ja jos sen ajatussyövän saa vähäksi aikaa edes taka-alalle, niin kontrollin lähetessä se palaa entistä voimakkaampana. Mulla on ylihuomenna luuydin + muut kokeet, tuloksia saa hermoilla sitten kolmisen viikkoa.
Olen seurannut Unelman kamppailua niin oikeaa kuin ajatussyöpääkin vastaan. Hienoa, että olet selvinnyt hyvin rankoista hoidoista. Meillä glivecin käyttäjillä on varmaankin usein mielessä, että koskakohan teho loppuu... Onneksi siis muutakin hoitoa löytyy. Inhotaan me vaan syöpäämme ja yritetään näyttää sille, että nautitaan silti elämästä. Hyvää jatkoa kaikille, aurinko paistaa! t.Nasuli
- Ajatussyöpäunelma
- Re: AjatussyöpäPerhe
- Re: Ajatussyöpäunelma
- Re: Ajatussyöpäeijuli
- Re: AjatussyöpäSupi
- Re: Ajatussyöpähilleviivi
- Re: Ajatussyöpäyx syöpäläinen
- Re: Ajatussyöpänasuli
- Re: Ajatussyöpäunelma
- Re: Ajatussyöpäriikka 75
- Re: AjatussyöpäCherry
- Re: Ajatussyöpäinka