Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Ajatussyöpä

moi

vähän aikaa taas vierähtänyt kun olen kirjoitellut.

alotin työt joulukuussa ja hyvin on mennyt,ei juurikaan ehdi päivällä miettimään syöpää, en oikeestaan edes halua. tammikuun lopussa oli väliveriarvot, todella hyvät ja huhtikuussa on seuraava magneetti ja sittenhän taas näkee.

kevät on tulossa ja elämä maistuu ihanalta!kyllä se vain kaiken jälkeen on niin-että jokainen uusi kevät on lottovoitto. eikä se elämä syövän kanssa hullumpaa ole, niinhän sitä sanotaan,että ihmismieli on sopeutuvainen, kaikkeen tottuu.

mä olen kesällä menossa avomieheni kanssa vihille, kovasti jo juhlia suunnitellaan. oli vähän puhetta, että juhlitaan pitkästä aikaa jotain ihanaa.

myös mun tarina alkoi n.2.5 vuotta sitten. kaikenlaista siihen on mahtunut ja kaiken laista taitaa tulevaisuus tuoda mutta silti.... tulevaisuus odottaa!ja mä aion nauttia siitä täysin siemauksin.sillä niinhän se menee, että kenenkään tulevaisuutta ei voi etukäteen ennustaa, luvut on lukuja ja prosentit prosentteja. kaikki ollaan yksilöitä ja hoidot vaikuttaa omalla tavalla kaikille. mä toivon, että myös asenteella on oma vaikutuksensa.ja loppujenlopuksi kenelläkään ei ole sitä kristallipalloa. täytyy vain yrittää elämästä kiinni. mä vihaan myös syöpää mutta mä olen päättäny tulla sen kanssa toimeen kun en siitä eroonkaan pääse.

aurinkoista kevättä kaikille!elämä kantaa :-)
riikka 75 | 17.2.2009 klo 20:08:32