Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Tsemppiä Midnightexpress
Moikka Karju,Tsemppiä seurantaan,mä pidän peukkuja ja varpaita sulle.Varmasti outo fiiis sen kanssa,varsinki kun on messissä vielä toi "toivottavasti nää lääkärit nyt sitten oikeesti tietää mitä tekee"-aspekti...oot joutunu liikaa energiaa käyttää niitten kanssa!toivotaan että nyt osuu hyvä kohdalle=)
Mä oon aika helisemässä just nyt,tuli tieto että kaulassa myös syöpäsoluja ja kohta on sellainen ettei sitä voi leikata. Nyt sitten alotetaan sytot kunhan saadaan veriarvot sellasiin puitteisiin että niitä voidaan antaa.HUHHUH.meinaa aina välillä huumori loppua mutta tähän asti on aina joku tosi surkea puujalkavitsi pelastanu tilanteen.Jotenki vaan on sellanen fiilis että tulee vaa huonoa uutista huonon uutisen perään,et oliskohan tosiaan pikkuhiljaa aika tulla jotain vähän positiivisempaa.
Oon taas tällä viikolla treenannu ja se on kyllä ihan älytöntä sielunhoitoa..vaikka onkin turhauttavaa ku kunto on niin paska.mutta siitä huolimatta pari tuntia silleen ettei ajattele koko asiaa tekee aina aika hyvää=)
nyt kontrollia joka kolmas päivä ja odotellaan mitä lääkärisedät tähän keksii.Eiköhän baletti rupee taas pyörii aika piakkoin.vielä kerran semppii kontrolleihin ja töihin myös,kiva et pääset arjen pariin=)
midnight
- Re: Tsemppiä Midnightexpressmidnightexpress
- Re: Tsemppiä Midnightexpressbreakthrough
- Re: Tsemppiä Midnightexpressbreakthrough