Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Tsemppiä Midnightexpress
Hei!Olen uusi kirjoittaja näillä sivuilla. Miehelläni tehtiin diagnoosi melanoomasta viime syksynä. Olen seuraillut näitä sivuja siitä asti. Hän itse haluaa unohtaa asian, minulla on ongelmia unohtamisen kanssa. Hänelle en voi mieltäni aiheesta purkaa, koska hän on onnistunut tässä unohtamis - asiassa melko hyvin (rakentaa omakotitaloa eli melko kiireisenä saa itsensä pidettyä), joten en häntä halua aiheesta häiritä. Miehelläni on myös paniikki - häiriö. Olemme molemmat "kiitelleet" tätä häiriötä, koska oletamme, että sen vuoksi hänen melanooma diagnoosi tehtiin taudin aikaisessa vaiheessa. Paniikki - häiriöisellä on tapana (ainakin hänellä) syynätä ja kuunnella vartaloaan melko tarkkaan. Sainkohan sanottua mitä tarkoitan:). Keväällä hän yritti lopettaa paniikki - häiriö lääkkeitä, ja silloin tuli melanoomakin mieleen hyvin voimakkaasti. Terveisiä kaikille, ja Midnightexpress, mitä sinulle kuuluu tällä hetkellä?
- Re: Tsemppiä Midnightexpressmidnightexpress
- Re: Tsemppiä MidnightexpressPiano
- Re: Tsemppiä Midnightexpressbreakthrough
- Re: Tsemppiä Midnightexpressbreakthrough