Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Tsemppiä Midnightexpress
Huomasin saman arjan kanssa, etten kyennyt kirjoittamaan tuohon meidän omaan ketjuun, mutta amaa minäkin laitan nyt midnightexpress, eli voimia ja zemppiä, sinä olet nuori urheilija, joten kyllä uskon, että selviät.Itse sain hyviä uutisia, toinen näyte on puhdas, joten olen tästä lähtein toipuva/melanooman sairastanut.En jaksa selittää tähän, mitä kaikkea sählinkiä oli ennen kuin sain tuloksen viime viikolla, mutta palautetta annoin, ja meni perille, ja ottivat onkeen, ainakin jotain, koska minulle soitettiin (tosin n. kuukausi liian myöhään ) jos jonkinlaista puhelua ja infoa...
Seurannan ajan saan kuulemma itse varata terkkarista, (jossa täällä päin ei ole oma lääkäri-systeemiä vaan vaihtuu joka kerta, ja kaikella kunnioituksella, aika usein siellä on sellaisia, jotka eivät puhu suomea, joten riivin rahat jostain ja menen ykityiselle puolelle. tässä tilanteessa oman mielenrauhan säilyttämiseksi ihotautilääkärille.Minullaa ei ole ulkomaaliaisa lääkärietä vatsaa mitään, ja normaalisti perusterveydenhuollossa ei ole niin väliä, mutta nyt haluan ymmärtää ihan kaiken ja olla varma myös, että minua ymmärretään.
No vielä on kesää jäljellä, ja nyt alkaa nauttiminne, koska kuukausi lomasta meni tuohon odottamiseen...Terveiset kaikille.
Karju
- Re: Tsemppiä Midnightexpressmidnightexpress
- Re: Tsemppiä MidnightexpressKarju
- Re: Tsemppiä Midnightexpressbreakthrough
- Re: Tsemppiä Midnightexpressbreakthrough