Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Tsemppiä Midnightexpress
Midnight täällä vääntää taas keskellä yötä=)Toivottavasti kaikille kuuluu hyvää ja taivaalta on satanut roppakaupalla positiivisia uutisia.Mulla on jo tosi hyvä olo verrattuna viime viikkoon vaikka aika paljon väsyttääkin,tosin tukka läks jo ja sheivasin ite loput veke kun oli takana vaan jäljel muutama tupsu.Eihän tää look kauheen nätti oo tai omalta tunnu mutta oonpahan ainakin hemmetin nopeesti valmis suihkun jälkeen eikä kulu rahaa muotoilutuotteisiin;)
Breakthrough kyseli mun lajia ja koripallosta on kyse,siellä mä pallon perässä juokselen,tänäänkin.
Mulla on to yhet hautajaiset ja ne inhottaa jo valmiiksi,ystävä ja aivan liian nuorena lähti pois.Suruttaa tää tauti ja miten huonosti voi nopeastikin käydä,tuonkin hyvän ja ihanan ja tulevaisuuden suunnitelmia täynnä olevan ihmisen vei. Mutta sen takia me muut tsempataan kahta kauheammin,selvitään tästä ja tehdään muille selväksi yksi asia.Se,ettei niitä jotka eivät olleet yhtä onnekkaita ikinä tulla unohtamaan.On ikävä jo nyt.
elämää ihmettelevä midnight
- Re: Tsemppiä Midnightexpressmidnightexpress
- Re: Tsemppiä Midnightexpressbreakthrough
- Re: Tsemppiä Midnightexpressbreakthrough