Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Tsemppiä Midnightexpress
Moikka Midnight!
Olen useasti lukenut tarinasi kulkua täältä, ja nyt "rohkaistuin" mukaan.täytyy todella sanoa, että ihailen sinu, olet sieluni silmillä nähtynä atleettinen urheilutyttö, jolla on huippukunto ja teksteistäsi päätellen olet aika sanaseppokin.
Anna sille fuckin` pöpölle kunnolla köniin!
itselläni oli vuotava luomi kainalossa kesällä, muuttui pahan näköiseksi ja lääkärinkin ilme oli vakava sitä poistaessa.Olin täysin valmistunut melanoomadiagnoosiin, ja sitten- muutos olikin hyvänlaatuinen.Päällimmäisenä tunteena helpotus ja kiitollisuus elämää kohtaan, mutta myös ihmetys: miksi minä selvisin säikähdyksellä?Nöyryys niitä kohtaan, jotka tämän taudin kanssa mittelevät.Olen samaa mieltä kuin karju ja Arja:
Nyt tarvitset hyviä uutisia!Melanooman ennusteet nykyään ovat huippuluokkaa, tiedän yhden yritysjohtajan, joka sai levinneeseen melanoomaansa avun interferonista ja on nyt elämänsä vedossa.
kerrothan kuulumisiasi, tautiisi on hyvät "aseet".Ja pidä kuntoasi yllä, nuori ja taisteleva pärjää aina!!!!
- Re: Tsemppiä Midnightexpressmidnightexpress
- Re: Tsemppiä Midnightexpressbreakthrough
- Re: Tsemppiä Midnightexpressbreakthrough