Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Tsemppiä Midnightexpress
Moikka,Voin vaan kuvitella että melanoomadiagnoosi on paniikkihäiriöiselle suomeksi sanottuna helvetin vaikea asia käsitellä...yksi läheinen ystäväni kärsii paniikkihäiriöstä ja saa lääkitystä sen hoitoon.Hän otti jo minun sairastumiseni kovin raskaasti,kuvitellakaan mitä se olisi ollut jos kyseessä olisi ollu hän itse..miten miehesi voi nyt?
Mulle moni sanoi etten reagoi ja en käsittele asiaa yms yms..juttuhan on kuitenkin siinä et kaikki reagoivat näihin asioihin niin omalla tavallaan ettei mitään normeja pitäisi olla.Mun tapa on toimiminen ja mahdollisimman pitkälle arjen normaalina pyörittäminen. Eihän se aina onnistu,mutta sillon kun onnistuu niin on ehdottomasti mulle paras vaihtoehto.
Nyt ollu aika rankkaa hoitojen ja uuden epätietoisuuden kanssa.Mulla llöydettiin lisää palpoituvia imusolmukkeita kaulalta,ja vaikka se ei itsessään vielä tarkoita mitään niin kyllähän tää vähän jännittää.Muut palpoituvat imusolmukkeet ollu mulla aina syöpää,olisko tää nyt sitten sellanen positiivinen poikkeus..toivotaan sitä.Yritän pitää itteni hyvässä fyysisessä kunnossa ja sitä kautta pitää mielialaa korkealla.Mun ystävät on ollu koko tän ajan aivan mahtavia,ilman niitä ei olis selvinny tähän asti...
Voimia ja hyviä uutisia kaikille,toivoopi uneton midnight <3
- Re: Tsemppiä Midnightexpressmidnightexpress
- Re: Tsemppiä Midnightexpressbreakthrough
- Re: Tsemppiä Midnightexpressbreakthrough