Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Miksi ?
heiselvyyden vuoksi vielä. minä siis sairastan levinnyttä rintasyöpää....mutta olen erittäin hyvässä kunnossa ja työelämässä jälleen mukana ja myös työnantaja on niin tyytyväinen, että nyt jo väläytellään, että tulossa vuoden jatkopestiä.
minä valitan, koska vaikka sairastan levinnyttä rintasyöpää, niin siitä huolimatta minulla olisi ollut oikeus vähintään hyvän hoitosuosituksen MINIMIIN. olisi pitänyt soveltaa.sitä minä en ole lakimiehen silmissä saanut ja hän suositteli kantelun tekoa. Mä olen erittäin tyytyväinen, että teetin sen hänellä.
minun tilanne on tällä hetkellä rauhallinen, ei ole todennettavia etäispesäkkeitä ja voidaan todeta, että tauti ns uinuu.tyytyväinen siitä. elimistö ehtii levätä. MUTTA tämä kulunut 2.5 vuotta on opettanut minulle sen, että elämässä ei kannata kaikkea vain ottaa vastaan. jos et itse pidä omista oikeuksistasi kiinni niin ei sitten sitä muutkaan tee.
mä olen päättänyt selvitä pitkään ja kun ei ole juuri mitään hoitojakaan vielä käytetty. ja jos tämä jotenkin minua tulevaisuudessa auttaa niin otan ainakin omista oikeuksistani selvää. mä olen tyytyväinen, että olen kaiken tämän jälkeen vielä henkissä ja hyvässä kunnossa ja enää en aio olla tietämätön. ei ehkä sitä selvintä tekstiä mutta kun on asiaa niin paljon niin kaikkeen ei aika riitä.
toivotan kaikille mukavia kevätpäiviä ja kovasti jaksamista. aina kannattaa valittaa jos siltä tuntuu. lääninhallituksen valvontavirasto on perustettu sitävarten, että siellä tutkitaan tällaisia asioita.
- Miksi ?Sitruunamelissa
- Re: Miksi ?syövästä parantunut
- Re: Miksi ?Sitruunamelissa
- laitoin postinsyövästä parantunut
- Re: laitoin postinSitruunamelissa
- Huonoa ja huonompaapinewood
- Re: Huonoa ja huonompaaSitruunamelissa
- Re: Miksi ?riikka 75
- Re: Miksi ?Sitruunamelissa
- Re: Miksi ?ellinoora
- Re: Miksi ?myrskytuuli
- Re: Miksi ?riikka 75