Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Miksi ?
heiniin valitettavaa kuin se onkin niin tätä tapahtuu. pahoittelut isänne pois menon johdosta!
minä jouduin palkkaamaan lakimiehen, joka hoitaa potilasvahinkoasiaani eteenpäin ja hänen suosituksestaan teetin lääninhallituksen valvontavirastolle kantelun lääkärin toiminnasta.
paljon helpompaa näin. jää tosiaan kapulakielen rattaisiin kun ei kaikkea ymmärrä.
läänistä tuli vielä vastaus, että saan antaa vastineen lääkärin vastineeseen ennen kuin tekevät päätöksen ja teetin senki lakimiehellä. erittäin asiallinen ja hyvä. nyt tietysti vähän jännittää mutta hyvä näin.
mä olen ollut jo muutaman kuukauden taas työelämässä ja kaikesta huolimatta menee mukavasti. teille kovasti jaksamista ja mulle ainakin se lakimies sanoi, että näitä tapauksia on todella paljon ja varsinkin syövän parissa vaikka ei saisi olla! eli hyvä että viette asiaa eteenpäin.
kaikkea hyvää jatkossa ja kaikesta huolimatta aurinkoista kevättä!!!
- Miksi ?Sitruunamelissa
- Re: Miksi ?syövästä parantunut
- Re: Miksi ?Sitruunamelissa
- laitoin postinsyövästä parantunut
- Re: laitoin postinSitruunamelissa
- Huonoa ja huonompaapinewood
- Re: Huonoa ja huonompaaSitruunamelissa
- Re: Miksi ?riikka 75
- Re: Miksi ?Sitruunamelissa
- Re: Miksi ?ellinoora
- Re: Miksi ?myrskytuuli
- Re: Miksi ?riikka 75