Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Kokemuksia follikulaarisesta lymfoomasta (gradus3B)?
Lämpimät kiitokset sinulle Inkamari ja muille vastanneille! Sain lohtua ja toivoa sanoistasi.Onko sinulle tullut hoidoista sivuvaikutuksia? Millaisia?
En tiedä milloin tuo gradus 3B on otettu käyttöön, mutta joka tapauksessa se tarkoittaa sitä, että vaikka usein foll. lymfoomissa on kyse laiskasta etenemisestä, niin tässä tapauksessa syöpä etenee aggressiivisesti. Esimerkki: nivusessani ollut patti kasvoi viikossa noin 1,5 senttimetrin kokoisesta 3 senttimetrin pituiseksi. Kasvainmassa voi jonkun tutkimuksen mukaan tuplaantua lyhyessä ajassa tässä tautimuodossa.
Olen pääsemässä to ct-varjoainekuvaukseen. Aamulla kävin verikokeissa.
Alkaa konkretisoitua tämä.
Epätodellinen olo. En tunne itseäni syöpäpotilaaksi enkä näytä syöpäpotilaalta (kaljulta ;) mutta olen silti sellainen. Kohta minua tutkitaan, tökitään ja sorkitaan. En haluaisi mutta pakko on ottaa vastaan mitä tulee ja suhtautua hoitoihin myönteisesti.
- Re: Kokemuksia follikulaarisesta lymfoomasta (gradus3B)?Äiti1975