Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Mistä lisää voimia jaksamiseen..?

isälläni eturauhas syöpä levinnyt pahasti luustoon ja tuossa oli todella huono viikko takan josta isäni kuin ihmeenä alkoi tokenemaan... ehkä auttoi kun uhkasin laittaa hänet sairalaan että kaikki saavaat levätä ja päivitetyt tiedot isän terveydentilasta... no kuitenkin nyt tulevana (5.12) keskiviikkona on lääkäri ja silloin sitten selviää paljon...
isän vaimo on vain jo aika hyvin polttanut kynttiläänsä mlemmista päistä ja hänenkään terveyden tila ei ole järin hyvä... itse päätin viime taistulun jäljiltä että enään en puutu ellei isän tilanne huonone uudellen tai isän hoito/olo ala kärsimään hänen vaimonsa väsymyksestä...
itse hoitaisin hyvin mielelläni isää, mut itsellä pieni lapsi ja mieheni reissuhommissa... mut kyllä se toivo ja jaksaminen vaan aina palautuu, itse hautasin veljeni 2½v sitten tapaturmaisen kuoleman johdosta ja päivä kerrallaan...
itse käyn juttelemassa tarpeen vaatiessa terapeutin kanssa ja se auttaa ainakin mun oloa suuresti, suosittelen...
mamma81 | 29.11.2007 klo 23:10:16