Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Mistä lisää voimia jaksamiseen..?
Hei Suvi!Kiitos ihanasta vastauksestasi. Kaiken kokemasi/kokemanne jälkeen, jaksat silti olla niin myönteinen. Olen melkein hieman kateellinen sinulle, jos nyt tällaisessa tilanteessa voin kateudesta puhua... Ikävätkin asiat osaat tuoda esille positiivisessa hengessä. Luulen että siinä on kyse juuri siitä luottamuksesta, mistä puhuit. Ehkä mieheni seuraavat kuvat antavat meillekin hieman luottamusta. Lukiessani viestiäsi minulle tulee sellainen tunne että olen ehkä ollut liian ankara itselleni. Kyllähän meillä omaisillakin pitäsisi olla oikeus olla ahdistuneita ja peloissamme, mutta meidän pitää vain oppia käsittelemään näitä asioita, vaikka sitten ammattiauttajan avulla. Emme ole täydellisiä, mutta eihän sitä kukaan vaadi meiltä. Luultavasti asetamme itse itsellemme nämä vaatimukset.. Yritän hyväksyä, että syöpä on jatkuvasti läsnä, mutta ymmärrän nyt myös että huonoistakin päivistä selviää paremmin kun osaa arvostaa ihan tavalliset, itsestäänselvät asiat. Hyvistä hetkistä puhumattakaan.. Suvi, tiedän että tulen lukemaan viestisi vielä monta kertaa ja haluaisi kiittää sinua rohkaisevista sanoista. Toivon että tulevaisuus olisi meille kaikille valoisampi, mutta ehkä pimeimpiä ja ikävimpiä aikoja voi helpottaa vaikkapa nauttimalla sitä mainitsemaasi glögiä. Rauhallista Joulun odotusta sinulle ja perheellesi. T. Minni
- Re: Mistä lisää voimia jaksamiseen..?Minni67