Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Re:

Toivottavasti aamu tuo ja toiveikkauus. Onhan sinulla onneksi parikin viikkoa aikaa järjestää jatkoasioita. Kunhan ensin saat lääkärin juttusille. Sehän on mielestäni ihan oikeus. Muutamia kertoja olen hoitajien kautta pyytänyt saada öuhua lääkärin kanssa ja kas, kuinkka ollakaan, lääkäri tulee ja vasta akysymyksiin joita keksii kysyä ja selostaa muutenkin.
Mutta viime aikoihin olen ollut todella pettynyt - ihan kuin sukulaisen täytyisi todella koko ajan siestä vierellä ja vahvia, misät turvottaa, miten on väsynyt, syökö, juoko yms siis vaikka henkilö on sairaalassa. Minun on lähes mahdoton saada virkavapaata tähän aikaan vuodesta ja välimatkaakin on reilusti, linja-autolla n. 2,5-3 h.Itse kun en saa moista välimatkaa heikon näln vuoksi ajaa, vaikka auto onkin. Ja l-a vuorot vähäisiä, joskus ei lainkaan sopivia.
salla10 | 4.10.2006 klo 06:35:21