Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Toivottomuuden tunteet

Hei!

En olisi tuota aloitusviestiä kirjoittaessani uskonut, että joku tätä kyseistä sairautta sairastaneista vastaisi viestiini. Avasit minulle ihan uuden maailman hoidoista antamillasi yksityiskohdilla ja kertomalla omista tuntemuksistasi. Annoit erittäin arvokasta tietoa minulle. Ymmärrän paremmin kuin hyvin tunteesi siitä, että lääkäriin meneminen jännittää, jopa pelottaa. Olet käynyt läpi rankkoja hoitoja ja jopa taudin uusimisen, ja varmasti tunnetilat ovat heitelleet (ja heittelevät?) laidasta laitaan.

Lämmin kiitos viestistäsi ja tsemppiä lääkärin vastaanotolle. Siitä saakka, kun isäni sai jonkinlaisen diagnoosin sairaudestaan olen sanonut hänelle, että yhdessä mennään eteenpäin tuli vastaan mitä hyvänsä. Vaikka olen lukenut tätä palstaa vain muutaman päivän, olen kokenut, että sama yhdessä menemisen asenne on myös täällä ja se tuntuu hyvältä sydämessä. Paljon voimia sinulle.
Arcadia | 30.6.2007 klo 19:55:33