Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Toivottomuuden tunteet
Kiitos. Minustakin tuntuu, että töissä käyminen on oikeastaan se asia, joka pitää minut itseni jollakin tavalla kasassa tällä hetkellä. Jos jäisin vain kotiin, niin masentuisin varmasti. Olen kokenut raskaita asioita elämässäni ja selvinnyt tähän saakka ilman lääkkeitä, joten minulle oli todella hämmentävä kokemus, kun jouduin tämän isän tilanteen yhteydessä sitten turvautumaan rauhoittaviin ja nukahtamislääkkeisiin. Isä on aina ollut minulle hyvin läheinen ja olemme voineet keskustella asioista avoimesti. Silloin, kun sanoja ei löydy ja itkettää, niin silloin halataan. Isäni ei panttaa sairauteensa liittyviä tosiasioita, vaan olen alusta saakka ollut mukana, kun lääkäri on selittänyt tilannetta. Koen, että siitä on ollut ainakin se hyöty, että minulla on realistinen käsitys siitä, missä ollaan menossa ja mitä seuraavaksi tapahtuu. Eihän tätä tilannetta oikeasti ymmärrä tai tajua, kaikki on vielä niin uutta, ja jotenkin vain odottaa että heräisi painajaisesta ja asiat olisivatkin hyvin.Kun olen lukenut viestejänne eilen ja tänään, oloni on jotenkin rauhallisempi.
- Toivottomuuden tunteetArcadia
- Re: Toivottomuuden tunteetArcadia
- Re: Toivottomuuden tunteettallero