Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: äidin munasarjasyöpä leikattiin tänään

Minulla on myös kasvustoa palleakaaren alla, jota ei voinut leikkauksen yhteydessä poistaa. Merkkiarvoni ovat olleet 17, 12, 10 eli sytostaattihoito on auttanut. Ennen leikkausta arvo oli alle kolmesataa. Tiistaina saan seuraavan hoidon ja maanantaina on verikokeet, sitten näen miten arvo on nyt.
Minulla ei ole ollut kovaa pahoinvointia. Pimpera tai mikä se nyt on tabletteja otan eka viikolla hoidon jälkeen ja vatsansuojalääkettä. Kortisonia minulle ei voi antaa sokeritautini vuoksi niin paljon kuin muille, silti en ole oksentanut kertaakaan. Aiemmin on ilmeisesti ollut enemmän pahoinvointia, koska kaikki sitä kyselee. Oma äitini varsinkin. Hän on 80 ja kovasti huolissaan minusta ja jaksamisestani. Äidit ovat huolissaan lapsistaan ja lapset äideistään. Hyvä näin.
Paljon siunausta ja voimia äidillesi. Ei tämä tauti ole niin paha kuin se on ollut ennen. Kaikki me olemme yksilöllisiä ja jotkut saavat enemmän oireita. En vähättele niitä. Noita lääkkeitä on kuitenkin tietämykseni mukaan monenlaisia jos joku ei auta.
meikku | 14.7.2007 klo 21:36:53