Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: äidin munasarjasyöpä leikattiin tänään
Hei!Voin tietàà jotain tuosta tunnemyrskystà, jota nyt elàt.
àidilleni tehtiin iso leikkaus marraskuussa munanjohdin syòvàn vuoksi. Minulle se oli hirveà shokki, sillà hànellà piti kaiken mukaan olla hyvàlaatuinen kasvain. Muistan edelleen leikkaavan lààkàrin sanat: valitettavasti oli pahalaatuinen. Se oli kuin isku pàin kasvoja. Mutta siità on vaan làhdetty pikkuhiljaa eteenpàin, itkujenkin ja epàtoivon saattamana. Hàn on ollut joulukuusta làhtien sytostaattihoidoissa.
Ne ovat rankkoja hoitoja, mutta ne on vain jotenkin kestettàvà, sillà ne ovat vàlttàmàttòmàt. Tàltà palstalta olen saanut paljon apuja ja tààllà on hienoja ihmisià tukemassa toisiaan, vàhemmàn ehkà omaisia.
Olkaa positiivisella asenteella ja tukekaa àitiànne. Hànelle tàmà on suuri muutos ja tietysti teille omaisille. Olen lukenut tàltà palstalta hyvià tuloksia sytostaateista, miten ne todellakin ovat pienentàneet tai poistaneetkin kasvaimia.
Minàkin olen vàlillà aivan epàtoivoinen, mutta taas ehkà seuraavana pàivànà pystyn asiat nàkemààn taas positiivisella tavalla. Tàmà sairaus on semmoista vuoristorataa ja joka aamu toivon, ettà se olisi ollutkin vain pahaa unta.
Nyt vaan lippu korkealle ja positiivinen mieli mukaan!
Làmmòllà,
tesoro
- Re: äidin munasarjasyöpä leikattiin tänääntesoro