Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: äidin munasarjasyöpä leikattiin tänään

tänään olin jälleen äitiä katsomassa. hän pääsee kotiin huomenna ja viikon päästä on suunniteltu eka sytostaatti,luultavastia taxol? lääkäri soittaa minulle loppuviikosta patologin lausunnosta että millainen syöpä se oikein on, tarkoittaako että kuin ärhäkkä ja sen mukaanko sytostaatti määrätään? äiti ei halua itse puhua sairaudestaan, vaan antoi luvan lääkäreiden soittaa minulle. sopii se, äitini ei oikein ymmärrä lääkäreiden puheista juuri mitään, hänellä oli n. 5 v sitten lievä aivoinfarkti jonka johdosta jäi joitain pieniä vaurioita. tänään äiti yhä vastusti hoitoja, mutta kuitenkin hän niistä puhui hieman.se pahaolon pelko on todella suuri, mutta eikö ole niitä tehokkaita lääkkeitä niihin? saako kelalta mitään tukea lääkkeiden ja hoitojen maksuun? hoitaja ei tiennyt varmuudella sanoa, soitan ensi viikolla sairaalan sosiaalityöntekijälle. on tämä rankkaa aikaa jälleen, ihailen teitä kaikkia ihmisiä jotka kamppailette näiden sairauksien kanssa ja jaksatte viedä kannustaa muita, olette tärkeitä meille monille läheisillekin.
mh | 14.7.2007 klo 22:32:33