Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: äidin munasarjasyöpä leikattiin tänään

Hyvää, kuitenkin sateista sunnuntaiaamua Sinulle täältä Karjalan kunnailta Joensuun vierestä. Olipa ihana lukea viestisi ja kuulla, että äitisi on antanut sinulle paljon valtaa hoitaa hänen asioitaan. Ja vielä, että hoidotkin tulevat kysymykseen. Kyllä ne kaikkia asiat selviävät, vaikka joskus tuntuu kuin jäävuori pitäisi ylittää vaikeuksien kanssa. Ole aktiivinen ja koko ajan kuulolla äitisi voinnista ja hoidoista, se saattaa joskus sairaalaassa kiireessä henkilökunnalta unohtua. Siis itse olen syöpäpotilas ja nyt minulla on meneillään 10 krt sädehoitoa kipuihin Kuopiossa.
Olen mielelläni tässä tukena ja yritän parhaani mukaan sinua tsempata. Yhdessä eteenpäin ja enkeleitä avuksesi syd. HElmikuu

PS ja noista tukimudoista osaa antaa parhaan vastauksen sosiaalityöntekijä, täällä ainakin hän jopa täyttää niitä apuna. Kela korvaa lääkkeet sen jälkeen kun ylittyy 600 euroa vuodessa, mutta osa syöpälääkkeistä on kokonaan ilmaisia. Phoinvointilääkkeitä on monenlaisia ja todella hyviä, niitä kannattaa kokeilla jo sairaalassaollessa. Minä vastustin alkuun lääkkeitä, mutta en enää. On niin parempi oli kun ei koske eikä aina kuvota.
helmikuu | 15.7.2007 klo 07:22:53