Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Haavan kanssa eläminen

Yöt ovat edelleen olleet hankalia, vaikka olen jo oppinut asettelemaan tyynyä haavarinnan alle, mutta silti haava on jotenkin niin tuore vielä, että tunnen sen olemassaolon koko ajan, valveilla ja nukkuessakin. Osittain yöt ovat huonoja varmaan myös henkisistä syistä. Jännitän sitä, että saanko unen, ja sitten en tietenkään saa. Öiseen aikaan valvoessa myös kaikenlaiset huolet alkavat vaivata päätä, sellaisetkin joita päiväsaikaan ei juuri mieti. Yöllä ne näyttävät haamuilta.

Nyt on kaiken lisäksi tänään leikkauspuolen käsivartta särkenyt. En ymmärrä miksi. Minulla kun kainaloita ei tyhjennetty. Mahtaako se sitten johtua siitä, että sieltäkin kuitenkin ronkittiin niitä vartijaimusolmukkeita pois ja siellä on jotkut radat siitä syystä häiriintyneet? Olen jumpannut ja hieronut kättä kyllä ohjeiden mukaisesti.
Janna61 | 12.9.2011 klo 19:18:29