Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Haavan kanssa eläminen
Miten on, joko yöt ovat menneet sinulla paremmin? Minulla oli yöt myös hankalia,koska en voinnut nukkua kyljelläni. Ja mieheni oli sitä mieltä, että selällä nukkuessani kuorsasin. Tämä vaarmaan pitää paikkansa. Yömme olivat sitä, että herättälimme toinen toisiamme monta kertaa yössä;"käännä kylkeä, sä kuorsaat." Teimme ratkaisun, että minä nukun toisessa huoneessa, kun uni muutenkin on pätkittäistä myös lääkkeiden takia ja veskissä juoksen monta kertaa. Nyt mieheni nukkuu paremmin, samoin minä. Tällaisia ratkaisuja joutuu tekemään, tuloksena kuitenkin molempien hyvinvointi. Näillä kymmenillä ei tunnu ollenkaan ikävälle nukkua eri huoneissa, vaan järkevälle, äänietäisyydellä kuitenkin ollaan. Aamulla on sitten kiva ottaa tyyny kainaloon ja kömpiä miehen viereen ja ottaa ne makeat aamutirsat. Suosittelen muillekin!!!Gugi53- Haavan kanssa eläminenJanna61
- Re: Haavan kanssa eläminentaistelu-62
- Re: Haavan kanssa eläminenJanna61
- Re: Haavan kanssa eläminenKarhutar
- Re: Haavan kanssa eläminenKarhutar
- Re: Haavan kanssa eläminenmaruska
- Re: Haavan kanssa eläminengugi53