Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Haavan kanssa eläminen
Hei Janna61!Minulle kirjoitettiin nukahtamislääkeresepti jo ensi käynnillä, kun olin kuulemassa vastauksia. Kerroin, että herkästi kärsin uniongelmista, jos on huolia. En tosin ole vielä ko lääkkeitä ottanut, mutta voihan niille vielä tarvetta olla.Nukkuminenkin olisi sinulle myös tärkeää, että saat voimia. Kysy vaan unilääkereseptiä, jos siltä tuntuu. Eihän niitä tarvis pitkään ottaa, vain että pääsee pahimman yli. Tietysti se on oma päätöksesi. Kuulin, että itseään voi huijata niin, että laittaa unilääkkeen oottamaan yöpöydän laatikkoon, sitten voi jopa unohtaa sen ottaa, ja nukkuukin ilman ns. lumevaikutuksella.
Minulla haava-alue parani aika nopeasti. Säännöllisistä jumppaliikkeistä oli todella apua. Leikkauksesta on nyt kulunut n. 3.5 kk ja liikeradat ovat ihan kunnossa, olleet jo hyvän aikaa. Silloin tällöin tuntuu ihan pientä kipua tai kiristystä leikatussa kohdassa, ja alue on vielä osittain tunnoton, mutta sitä voi kuulemma kestää vielä pitkäänkin, että kaikki aikanaan.
Hyvät yöt!
- Haavan kanssa eläminenJanna61
- Re: Haavan kanssa eläminentaistelu-62
- Re: Haavan kanssa eläminenJanna61
- Re: Haavan kanssa eläminenKarhutar
- Re: Haavan kanssa eläminenKarhutar
- Re: Haavan kanssa eläminenmaruska