Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Haavan kanssa eläminen

Voi kun tämä on ihana tämä palsta ja te ihmiset olette ihania, kun vaivaudutte vastaamaan noin pitkään. Helpottaa oloa tosi paljon, kun tietää että muillakin on ollut samanlaisia tuntemuksia eli että tämä on ihan normaalia. Mulla on aivan juuri samanlaisia tuntemuksia kuin sinullakin on ollut leikkauksen jälkeen. Jälkitarkastus on todella reilun viikon kuluttua eli siellä viimeistään saan valittaa vaivoistani ja varmaankin saan myös niihin apua. Tuota nukahtamislääkettä minäkin olen miettinyt, että josko sitä uskaltais pyytää. Meillä on myöskin kuorsaamisongelma, mutta se kuorsaaja on mies, joka sitten kuorsaamisellaan häiritsee minunkin jo ennestään huonoja unia. Jokaisena yönä sairaalasta paluun jälkeen olenkin yöllä joutunut kömpimään olohuoneeseen nukkumaan... toisaalta en alun alkaen voi illalla ryhtyä nukkumaan olohuoneessa, kun mies tekee siellä töitä vielä myöhään sen jälkeen kuin minä jo olen mennyt nukkumaan. Eikä lapsiakaan oikein voi ajaa pois omista huoneistaan. Vaikeaa tämä toipilasaika kun ei ole niin rikas, että omistaisi talon, jossa olis yksi ylimääräinen makuuhuone.
Janna61 | 12.9.2011 klo 21:39:58