Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Miten selviät univaikeuksiesi kanssa?
Heis Gugi ja muut!Käytin mirtatsapiinia viime keväänä, kun kärsin uniongelmista ja mielialakin oli aika matalalla. Tästä oli apua. Lääkäri sanoi, että ko lääke pieninä annoksina on hyvä unettomuuden hoidossa. Ehkäpä isompina annoksina sillä hoidetaan myös masennusta. Mirtazapin on siitä hyvä lääke, ettei siihen tule riippuvuutta, enkä kokenut itseäni tokkuraiseksi seur. päivänä.
Olisihan se parasta, että pystyisi nukkumaan ilman roppeja, mutta joskus on sellainen tilanne, että päästäkseen pahimman yli; täytyy väliaikaisesti turvautua nukahtamislääkkeisiin, eikä mikään muu poppakonsti auta. Painon nousu ja muut sivuoireet ainakin minulle oli sivuseikka, koska tärkeintä siinä vaiheessa oli, että saan unen lahjat takaisin. Ja kyllä ne takaisin tulivatkin ja siitä olen tosi kiitollinen.
Onneksi on pimeä vuodenaika. Lohdullista on, että uniongelmat ovat yleensä tilapäisiä. Kyllä ne unet teillekin vielä takaisin tulevat. Ei kannata ainakaan miettiä asiaa liikaa. Kyllä nukkumatti saapuu aikanaan.:)
- Re: Miten selviät univaikeuksiesi kanssa?Kristaemilia
- Re: Miten selviät univaikeuksiesi kanssa?tuike
- Re: Selviän hyvin, koska olen eläkkeelläSini-likka
- Re: Selviän hyvin, koska olen eläkkeelläSini-likka
- MelatoniinistaTättärä
- Re: Unta ilman lääkkeitä.markrani